Fietsreis Rome - Reisverslag uit Calceranica al Lago, Italië van Hannie Ridder - WaarBenJij.nu Fietsreis Rome - Reisverslag uit Calceranica al Lago, Italië van Hannie Ridder - WaarBenJij.nu

Fietsreis Rome

Door: Hannie de Ridder

Blijf op de hoogte en volg Hannie

18 Juni 2016 | Italië, Calceranica al Lago

17 juni een prachtige zware tocht,van 70 km, dwars over de bergkam heen,ik kan vertellen hoe zwaar dit is,met kolletjes van 13%
De rit ging vandaag van Auer naar calceranica al lago waar een prachtig meer ligt.
Vandaag zaterdag een rustdag ingelast,we lopen nog steeds voor op schema,
Nog 180 km verwijderd van Venetië, we hopen daar over twee dagen aan te komen, om hier ook nog een of twee rustdagen in te lasSen.
Om vervolgens naar onze eindbestemming koers te zetten, Rome is nu nog 800 km weg.
We genieten volop,mooie omgeving en een zonnetje,iedereen de groetjes van ons en een fijn weekend.

  • 18 Juni 2016 - 14:24

    Rielle Van Duin:

    Hoi Hannie,
    Wauw wat een bikkels zijn jullie. Ik heb veel bewondering voor jullie doorzettingsvermogen. Met name de verhalen over regen en overstromingen in het begin van jullie reis, heftig om mee te maken.
    Maar ook dat klimmem in de bergen, het lijkt me heel zwaar. Maar jou kennende is dat ook wel wat je leuk vind, de uitdaging. Het zal ook wel erg mooi zijn en nu met beter weer genieten!

    Ik ken Italie sinds mijn korte vakantie naar Sicilie in mei en heb genoten van het eten, de wijn en het italiaanse gebabbel om me heen. Geniet ervan Hannie en veel plezier en ook sterkte met de laatste loodjes. we zullens straks allemaal jaloers zijn om je bruine benen!!

    Groetjes van Rielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Calceranica al Lago

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2016

Hannie de Ridder

04 Juli 2016

Hannie de Ridder

04 Juli 2016

Hannie de Ridder

29 Juni 2016

Fietsreis Rome

29 Juni 2016

Fietsreis Rome
Hannie

Onze fietsreis naar Rome,van 27-05-2016 tot 08-07-2016

Actief sinds 30 Aug. 2016
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 9284

Voorgaande reizen:

08 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

08 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

30 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: