Fietsreis Rome - Reisverslag uit Ellwangen, Duitsland van Hannie Ridder - WaarBenJij.nu Fietsreis Rome - Reisverslag uit Ellwangen, Duitsland van Hannie Ridder - WaarBenJij.nu

Door: Hannie de Ridder

Blijf op de hoogte en volg Hannie

06 Juni 2016 | Duitsland, Ellwangen

5 juni van Oedheim naar kunzelsak, de eindbestemming was helaas niet te bereiken vanwege de overstromingen.
Vandaag 53 km gefietst, het was overall een puinhoop heel veel bomen de rivier de Kocher was behoorlijk buiten zijn oevers gekomen.
In de middag was het gelukkig droog,ook de avond niet te klagen.
Vannacht goed geslapen, 6 juni om 9.30 uur weer op weg,de zwaarste etappe .
Niet alleen de zwaarste etappe maar ook psychische zwaar er waren dorpen getroffen door de overstromingen, dit is afschuwelijk om te zien.
Buiten deze vreselijke overstromingen was het toch een prachtige etappe,vandaag 65 km gefietst,om 16.00 uur op de camping aangekomen.
Tentje weer opgezet,en even lekker wezen eten.
Morgen wacht ons weer een etappe van 69 km

• 06 Juni 2016 - 20:51

Evanwetten:

hallooooo ,,,,zeg geweldig wat jullie zo doen , gaat dat in z,n totaal 50 dgn. duren ? dan zien jullie heel wat van de prachtige natuur daar , ik hoop dat de reis zonder nare dingen zal verlopen maar met 2 power mensen gaat dat zeker lukken ....ik volg je berichten xxxxx Bay bay .

• 07 Juni 2016 - 14:35

Riet De Winter :

Ik sluit me aan bij de eerste reactie; echt geweldig dat jullie dit doen. Echte doorzetters!!!
    In een tentje slapen vind ik al een prestatie haha. Groetjes en succes!